hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 346
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

A koronavírus radikálisan átszabta az ételrendelési piacot is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-09

A Visa tanácsai kisvállalkozások számára az e-kereskedelem bővülésével megjelent csalások ellen.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A közös európai fogyasztóvédelmi fellépés eredményeként több millió megtévesztő reklám tűnt el az online térből.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Csalók élnek vissza a hivatal nevével.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#6
Store Insider
2020-01-24

Egy átlagos magyar néző 133 reklámot látott naponta a tévében 2019-ben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

A tavalyi méztermés csak közepes lett.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Fekete Pénteken egyes kereskedők a szokásosnál is szívesebben ejtik át akcióikkal a fogyasztókat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

Az ismeretlenek hamis nyereményjátékkal próbálják kicsalni az emberekből a személyes adataikat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

A gazdasági ágazatok közül a feldolgozóipar fluktuációja a legmagasabb.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.