hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 568
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-12

A citrom 45 százalékos és a narancs 43 százalékos áremelkedése is kiemelkedő.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A madárinfluenza-járvány nem okoz érdemi áruhiányt a belföldi piacon.

#3
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Az öt új épületben 14 500 négyzetméternyi területen rendezkedtek be baromfitartásra.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Fény Utcai Piac felmérést készített a hazai étkezési szokásokról.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Nagy István: a koronavírus után a legfontosabb dolog a fejlesztés.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

A termelők és a baromfiiparban tevékenykedő élelmiszeripari cégek is részesülhetnek a forrásból.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

A cég új reklámja szerint nem kell többé az otthon készült, problémás rántott csirkére fanyalodnunk.

#9
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-05-25

A vásárlók számos csirke-, pulyka-, kacsa-, sertés-, valamint marhahús között válogathatnak. (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

Új akciójával egyszerre két probléma megoldásában is segítséget nyújthat a tengerentúli agrárminisztérium.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.