hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 475
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

354 márka adatalapú igazságának nyomában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A Lidl és a SPAR is jól szerepelt a European Supermarket Magazine  nemzetközi versenyén.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

A decemberi forgalom 12 százalékot hoz a 170 milliárdos édességpiacnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

#6
Store Insider
2018-11-22

Krémlikőrrel készült édességekkel várja az ünnepeket a Baileys és a Waffle & Love.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az USA-ban boros és sajtos ünnepi kalendáriumokat bocsát forgalomba a diszkontlánc.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A gyártó cég visszahívta az érintett terméket.

#10
Store Insider
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.