hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1063
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

A tejmentes termék rögtön három ízesítésben fog felbukkanni a boltok polcain.

#2
Store Insider
2020-08-04

Magyarország Tortája: a birsalma és a mandula dominál.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A vállalat a járványhelyzet ellenére is növelni tudta a forgalmát.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

Élelmiszeripari termékekkel kereskedett illegális módon a bűnbanda.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-17

Újabb 7 nemzetközi díjat zsebelt be a magyar chocoMe manufaktúra.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

Úgy tűnik, nem csak a csokoládé miatt sötétbarna az ital.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

A csokoládé kedvező élettani hatásának fokozhatóságát vizsgálják a Szent István Egyetem kutatói.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az áruházlánc prémium sajátmárkás termékei között magyar finomságok is vannak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

Kiválasztották a Magyarország Cukormentes Tortája verseny döntőseit.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A robotikai gripperek segítik az automatizálást az élelmiszeriparban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.