hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 118
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Az élelmiszerforgalom bővülésének mértéke mindazonáltal 2017 áprilisa óta a legalacsonyabb volt.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Februárban a kiskereskedelmi forgalom 8,4 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

Az internetes és csomagküldő szolgálatoknál féléve a legszerényebb mértékben nőtt a kereslet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

A csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 30,8 százalékkal emelkedett.

#5
Store Insider
2019-01-24

Hosszú idő után most először 5 százalék alatti lett a kiskereskedelmi forgalom növekedése.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 4 százalékos volt a bővülés.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

KSH: szeptemberben 5,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

Hogyan lehet stresszmentesen vásárolni a Black Friday idején?

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Lehet, hogy az ország piaca kezd telítetté válni.

#10
Store Insider
2018-10-24

6,3 százalékkal nőtt az üzletek forgalma az egy évvel korábbihoz képest.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.