hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2165
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A hatóság csaknem 236 tonna terméket vont ki a forgalomból a szabolcsi vállalkozásnál.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Az új, gyümölcsízű italok piros csomagolásban kerültek az üzletek polcaira.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

100 százalékban újrahasznosított PET-ből készült csomagolóanyagok.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Szupermenta csemegeuborka teszt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A cég elkötelezte magát a „planetáris határokat” tiszteletben tartó modell megvalósítására.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

A világon először itthon mutatkozik be a Kozel termékcsalád új csomagolása

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az áruházlánc prémium sajátmárkás termékei között magyar finomságok is vannak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A cég megszüntette kínálatában az eldobható műanyag termékek értékesítését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.