hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1982
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Három tonnával csökkenti éves műanyagfelhasználását a Tesco.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

A jótékonysági szervezetnek köszönhetően nem fog kárba veszni a kiállításról megmaradt élelmiszer.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A termékinnovációs megmérettetésen szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek versenyeznek egymással.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A papíralapú termékek eladása ezzel szemben ugyanilyen kis mértékben, de növekedést mutatnak.

#5
Store Insider
2019-09-13

A fogyasztói szokások olyan gyökeres változása új kihívások elé állítják a csomagolóipart.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

A Nestlé megnyitotta az élelmiszeriparban egyedülálló csomagolástechnikai kutatóintézetét

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

A teljes hálózatban elérhetőek lesznek a többször használatos szatyrok.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-06

Önkéntes címkézési kötelezettségvállalást tesz az európai söripar az összetétel és tápérték egységes megjelenítésére.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

A természetvédelmi akció folyamán közel ötven önkéntes10 tonna hulladékot gyűjtött össze.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.