hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1858
#1
Store Insider
2019-03-22

Robotizálással, képzésekkel, a szakemberek elismerésével küzdenek a munkaerőhiány ellen a Mapeinél.

#2
Store Insider
2019-03-21

Elindult az ország első környezetbarát ételrendelő szolgáltatása.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Együttműködési megállapodás a Szent István Egyetem és a Miskolci Likőrgyár Zrt. között.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Összesen 34 féle száraz macskatápot tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. számos lépéssel kívánja csökkenteni a műanyag felhasználást üzleteiben.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A termék csomagolásán nem egyértelmű a tej, mint allergén összetevő feltüntetése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.