hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2027
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-18

Az áruházlánc Brüsszelben jelentette be átfogó hulladékcsökkentési programjának elindítását.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-18

Az újratermelődésük mérséklése és az újrahasznosításuk érdekében egyaránt számos lépést tesz az áruházlánc.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

A magyar netezők kerülik az impulzusvásárlást, tudatosak az árakban, de néha azért elcsábulnak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

A 2020 márciusában megjelenő italok némelyike koffeint is tartalmaz.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

Az online bevásárláshoz újrapapír táskákat kínál az áruházlánc.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-08

Az elmúlt tíz év étrendkiegészítő-vizsgálatainak tanulságai az Ésszel a kosárba cikksorozatában.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

A szervezők idén 15. alkalommal gyűjtenek adományokat a rászorulók részére.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-05

10 ezer forint alatt 750 forint szállítási díjat kell fizetni.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-05

A hazai biotermék-előállítás legfőbb előírásai, gyakorlata és logózása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.