hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Store Insider
2019-02-14

A Cornexi a közelmúltban jelentette be a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékportfólióját.

#2
Store Insider
2018-04-17

Ismét az ország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keressük.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#4
Store Insider
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#5
Store Insider
2017-05-25

A Pakk Csomagolásdizájn-versenyre ma éjfélig lehet még nevezni a termékcsomagolásokat, csomagolásterveket és kiegészítéseket. (X)

#6
Store Insider
2017-05-22

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-13

Interjú a Pakkon aranyat szerző ByLove egyik alapítójával, Móri Szilárddal.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-11

Interjú a Pakk csomagolásdizájn-verseny aranydíjas grafikusával, Molnár Renátóval. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

Interjú a PAKK versenyen arany díjas Mad Scientist kézműves sörfőzde alapítóival.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-12

A reklámfilmekben is visszaköszön az új, rajzos stílus. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.