hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 129
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A borok üvegcsomagolása az anyag összes jó tulajdonsága ellenére az újrahasznosítás problémájával küzd.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-17

A DS Smith és MULTIVAC bemutatja az ECO Bowl-t.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

A környezetvédelmi szervezetek által üdvözölt döntés több iparágat is sürgős lépéskényszerbe hoz.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-22

A Henkel 50%-kal csökkenti a szűz fosszilis alapú műanyag felhasználást.

#5
Store Insider
2020-04-02

Karbonlábnyom számítás: hogy lehet mindezt mérni? Erről szól a WESSLING Tudásközpont tanulmánya.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-09

A vállalat ambiciózus célokat tűz ki a fenntartható csomagolás és a klímavédelem területén.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

A cég a márkalogó helyett a palack újrahasznosítására biztató grafikát tesz a záróelemekre.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-13

A cég 13 százalékkal csökkenti az alumínium dobozok és 4 százalékkal a PET palackok súlyát.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-01-24

52 millió eurós beruházással új, korszerű csomagolóüzemet épít a Dunapack Packaging.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-21

Műanyag újrahasznosítási forradalmat indítanak  a hazai ásványvíz és üdítőital-gyártó. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.