hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 01., vasárnap - Marianna.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 497
#1
Store Insider >> Márka
2020-10-28

A vállalat a koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére is kitart a termékcsomagolásaiban felhasznált plasztik mennyiségének mérséklése mellett.

#2
Store Insider >> Márka
2020-10-21

Az újrahasznosítható papírpalack prototípusa már elkészült, de a tökéletes megvalósításáig még további teendők vannak.

#3
Store Insider >> Vásárló
2020-10-19

Az eddigi tudományos ismeretek alapján az élelmiszerek és azok csomagolóanyagai nem játszanak szerepet a COVID-19 terjedésében.

#4
Store Insider >> Márka
2020-10-15

A koronavírus lendületet adott a csomagolóipari innovációknak.

#5
Store Insider
2020-10-15

Az akcióterv magában foglalja a legkártékonyabb vegyi anyagok használatának betiltását vagy jelenlétük csökkentését és helyettesítését minden termékben.

#6
Store Insider >> Márka
2020-10-09

Stratégiák, tervek és beruházások a Green Deal-el összhangban. Energiamegújítási tervüknek megfelelően 10 millió eurót különítettek el egy új kogeneratív turbina telepítésére.

#7
Store Insider >> Márka
2020-10-06

Beszélgetés Fábián Endrével az STI Petőfi Nyomda Kft. ügyvezető igazgatójával és Kolozsvári Györggyel, a cég kereskedelmi és marketingigazgatójával.

#8
Store Insider >> Márka
2020-10-06

A fenntartható flakonokban található nagyarányú természetes eredetű összetevők teszik a brand termékeit még tudatosabbá, mint valaha.

#9
Store Insider >> Márka
2020-10-05

2019-ben a Coca-Cola HBC AG vállalatcsoport új, 2025-ig szóló növekedési stratégiát hirdetett. A vállalati stratégia öt kulcsfontosságú pillérre épül, melyek mindegyike alapvető fontosságú a felelős, fenntartható növekedéshez

#10
Store Insider >> Márka
2020-10-05

Előremutató lépést tesz ökológiai lábnyoma további csökkentéséhez a higiéniai papírtermékeket gyártó, piacvezető Vajda-Papír.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!