hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A „csodaanyagban” rejlő csomagolóipari potenciált kívánja felmérni a társaság.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Finn tudósok a csomagolóiparban is felhasználható, környezetbarát műanyagot hoztak létre.

#3
Store Insider
2019-09-13

A fogyasztói szokások olyan gyökeres változása új kihívások elé állítják a csomagolóipart.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Rekordot döntött az EU papír- és hullámkarton-újrahasznosítás terén.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A Tesco kivonja a nem újrahasznosítható csomagolásokat.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-16

Alkalmazott kiterjesztettvalóság a DS Smith Packaging budapesti PackRight Centerében.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-11

Galli Miklós az államosított hullámtermék-gyártást sikeresen vezette át a piacgazdaság körülményei közé.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A Klüber Lubrication szintetikus és hőálló terméke az ágazat számos területén alkalmazható.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Nem csupán az Év Gyárán kapott elismeréseket a kecskeméti nyomda.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

A jó csomagolás élményt nyújt és motiválja a vásárlási döntést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.