hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 293
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Tenderen választott ki négy ügynökséget a sörgyár. Ebből kettő új partner.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

Az ALDI Magyarország karbon semlegesség projektjével idén is elnyerte a CSR Hungary díját.

#3
Store Insider
2018-11-28

A maglódi ételudvaron bevezetett környezetbarát eszközök 100%-ban növényi alapanyagból, kukoricarostból készülnek.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#5
Store Insider
2018-10-26

Többnapos környezetvédelmi programot indít a bevásárlóközpont.

#6
Store Insider
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

A szösszenet annak apropóján készült, hogy a márka idén is támogatja az SOS Gyermekfalvakat.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Világszerte egyre több L’Oréal munkatárs önkénteskedik a Citizen Day-en.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

Fogyatékkal élők rendszeres mozgását támogató szervezettel működik együtt a márka.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.