hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1538
#1
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-03-26

3 szempont, amire a mentes vásárló figyel!

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Az exporton belül nőtt a magas feldolgozottságú termékek aránya.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A két magyar vállalatnak mintegy 11,7 millió eurót kell visszafizetnie.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Idén is megszervezik az OGYÉI vízivás-népszerűsítő kampányát.

#6
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-03-11

Szív formájú, vegán étrendbe is remekül illeszthető, több mindentől mentes édesség az ALDI-tól.(x)

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az étrend és az egészség közti kapcsolat volt a központi témája a debreceni rendezvénynek.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

A Lidl célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlag 20 százalékkal csökkense.

#9
Store Insider
2019-03-07

Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Újabb tanúbizonyságát adta a környezettudatosság iránti elkötelezettségének a Nestlé.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.