hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-18

Mi is pontosan az Európai Élelmiszerhálózat? 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-14

Az ügyfélközpontúság elsődleges szempont. (x)

#3
Store Insider
2015-12-03

A LIEGL & DACHSER Szállítmányozási és Logisztikai Kft. csatlakozott a Budapesti Gazdasági Főiskola Nemzetközi Gazdálkodás (BA) duális képzéséhez. (x)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-04-07

Ahogy az NGM, és ahogy a logisztikai cégek látják.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-07-29

Szorosabbra fűzi a Dachserrel folytatott együttműködését és belép az Európai Élelmiszer Hálózatba (European Food Network).

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-06-12

A jövőben tizenkét európai élelmiszer-logisztikai szolgáltató fog együttműködni egy erőteljes, határokon átívelő szövetség keretében.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-06-03

A Dachser és a Raben Fresh Logistics stratégiai megállapodást kötött, ami lehetővé tette a Dachser hűtött szállítási megoldásainak kiterjesztését Kelet-Európára. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-04-09

A Dachser konszern forgalma új rekordot döntött a 2012-es évben. A vállalat a 2013-as évben reméli, a cég történetében először, az öt milliárd eurós bevételi határ átlépését.  

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-08-08

Hozzávetőleg két és fél éves sikeres együttműködést követően a Dachser megszerezte olasz partnerének, a Papp Italia-nak az 50%-os tulajdonrészét.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-07-10

A Prágához közeli Kladnóban terjeszkedik a Dachser. A logisztikai szolgáltató kiterjeszti meglévő kirendeltségét az ipari szállítmányok és a hűtést nem igénylő élelmiszerek számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.