hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 347
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Megfelelő stratégia nélkül nem működik a deperszonalizáció.

#2
Store Insider
2019-04-30

Három Zwack-generáció inspirálta az UNICUM és az UNICUM Szilva új designját.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-23

Impozáns környezetben, a Bazilika lábánál elhelyezkedő Platz étteremben tartotta idei első eseményét a XIXO.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A magyar kártyára építi új promóciós kampányát a CBA.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Telt házas Arénával ünnepelte a márciusi ifjakat a Red Bull Pilvaker.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

A régió startup világának legnagyobb fesztiválja Budapesten.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

2019-2022 között, az általa kezelt 5 kockázati tőkealapon keresztül helyezi ki az összeget a cégekhez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.