hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Store Insider
2020-08-04

Egyre több gyakornokot foglalkoztatnak diákszövetkezeten keresztül.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

Hogyan lehet kezelni a munkaerő optimalizálást ilyen vészterhes időkben?

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

A nyári munkát vállaló tanulók a közteherviselés szempontjából felnőttnek számítanak.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-02

Az érettségi utáni napokban indul meg a tömeges jelentkezés a nyári munkákra.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-27

Egyre többen adják fel papíralapú küldeményeiket online.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

A hatékonyabb munkaerőpiaci pozíció elérését segítő konferenciát rendez a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

A cég idén a tavalyinál is nagyobb forgalomra számít a Szigettel szomszédos áruházában.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-04

Ismét Nyári diákmunka program - állami támogatással. 

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-06

Az óbudai áruház idén focipályával, medencével és pihenősátrakkal várja a fesztiválozókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.