hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-27

Egyre többen adják fel papíralapú küldeményeiket online.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

A hatékonyabb munkaerőpiaci pozíció elérését segítő konferenciát rendez a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

A cég idén a tavalyinál is nagyobb forgalomra számít a Szigettel szomszédos áruházában.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-04

Ismét Nyári diákmunka program - állami támogatással. 

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-06

Az óbudai áruház idén focipályával, medencével és pihenősátrakkal várja a fesztiválozókat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

A pénzügyminisztérium 3 milliárdot különített el a programra.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Mezőgazdasági vállalkozások esetében is támogatható a diákok foglalkoztatása.

#9
Store Insider
2017-09-11

Senki sem tudja, pontosan hányan vettek részt a Tesco-sztrájkban - összefoglaló.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-26

Jobban meg kellene fizetni az idénymunkásokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.