hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

A cég idén a tavalyinál is nagyobb forgalomra számít a Szigettel szomszédos áruházában.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-04

Ismét Nyári diákmunka program - állami támogatással. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-06

Az óbudai áruház idén focipályával, medencével és pihenősátrakkal várja a fesztiválozókat.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

A pénzügyminisztérium 3 milliárdot különített el a programra.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Mezőgazdasági vállalkozások esetében is támogatható a diákok foglalkoztatása.

#6
Store Insider
2017-09-11

Senki sem tudja, pontosan hányan vettek részt a Tesco-sztrájkban - összefoglaló.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-26

Jobban meg kellene fizetni az idénymunkásokat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-05-26

A razziák például a szabályszerű munkaszervezést és a vasárnapi pótlék elszámolását is vizsgálni fogják.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-09-07

A kisebb kereskedők megsegítése lehetett a kormány eredeti szándéka.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-03-19

Szerintük így a webshopokra nem vonatkozik a törvény.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.