hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 79
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Idén is megszervezik a Jónak lenni jó! nevű programot.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A „Kapj rá!”standja is részt vesz az Egy Csepp Figyelem Alapítvány egészségnapján.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Novemberben ingyenes családi egészségnapot tartanak a budapesti Millenáris Parkban.

#5
Store Insider >> rovataink >> LIDL Beszállítói Akadémia
2018-05-30

A Lidl beszerző munkatársai ezúttal a bio és a mentes piacon aktív gyártókkal találkoztak.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Bio és mentes nap a Lidllel.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Két termékben meglehetősen magas arzéntartalmat mutattak ki a szakemberek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

Már két évvel ezelőtti beharangozása is drasztikus lépésekre sarkallta az üdítőgyártókat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Megerősítették: a rostban gazdag étrend segítséget nyújt a vércukorszint szabályozásában.

#10
Store Insider
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.