hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 247
#1
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

Az ifjúsági bajnokság célja az egészséges életmód népszerűsítése.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Nagy sikerrel zárult a 10. HAPPY-hét.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Országos kutatásban vizsgálták a hazai fogyasztók folyadékbevitellel kapcsolatos szokásait.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

A Lidl célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlag 20 százalékkal csökkense.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-07

A Lidl és az MDOSZ közös kutatást indít, amely célja a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Összesen 14 kereskedelmi forgalomban kapható terméket vizsgált meg a TVE.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

#9
Store Insider
2018-12-06

Egyedülálló egészségmegőrzési program indult a  a gyermekek egészségi állapotának fejlesztéséért.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Idén is megszervezik a Jónak lenni jó! nevű programot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.