hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-12

Fókuszban a fenntarthatóság, és ha belelapoznak, megtudhatják azt is, kik lettek az idei „Az Év Boltja 2020” versenyünk győztesei!

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-24

A koronavírus-helyzetre való tekintettel digitális formában is elérhetővé tettük a Store Insider április-májusi lapszámát, hogy hozzájárulhassunk a home office-ban dolgozók informálásához. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2019. évi díjazottjai!

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-02

A kereskedelempolitika önálló államtitkárságot kap az Innovációs és Technológiai Minisztériumban.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.