hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-01

Idén a múlt évhez képest 13 százalékos növekedést várnak a szakértők a hazai digitális reklámpiacon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

Főleg a piaci hirdetések növekedése volt a motor,

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Csehország, Magyarország és Litvánia kivételével, továbbra is a tévékhez folyik be a legtöbb reklámbevétel.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-12-20

Elérkezett az év „legdigitálisabb” időszaka.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-03-02

A Magyar Reklámszövetség elnöke szerint a piac stabilizálódni látszik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-18

A mobil szegmens növekedése egyenesen szédületes.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-03-03

Ez azonban majdnem teljesen az állami hirdetéseknek köszönhető. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-03-05

A rádió és az internet alapozta meg az apró növekedést.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-02-18

Tavaly már csak 45,6 milliárd forint volt a kutatásban résztvevő 56 csatorna összbevétele.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-09

És ez várhat rá 2014-ben. Évértékelés és jóslás. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.