hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 125
#1
Store Insider
2019-03-26

Hogyan változnak a fogyasztói attitűdök a digitalizáció hatására? Melyek a globális trendek, és hol tart hazánk?

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

Főleg a piaci hirdetések növekedése volt a motor,

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Az élelmiszerhulladék megfelezését célzó stratégiát fogadott el a német kormány.

#6
Store Insider
2019-02-20

A VAKT egy jól működő példa a blockchain alkalmazására az energetikában.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-19

Az Agrárdigitalizációé és a megújuló mezőgazdaságé a jövő.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Tavaly a hazai agrárteljesítmény növekedése meghaladta a világ élelmiszer-termelésének bővülési ütemét.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Nagy István: kiemelt feladatunk a magyar gazdálkodók érdekképviselete.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-28

A kereskedelem digitalizációja nem csak egy webshop indítását jelentheti, hanem az elektronikus számlázást, vagy a fizikai bolt digitalizációját is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.