hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 215
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Digitális felkészültségben ugyanakkor széles szakadék tátong az egyes szektorok között.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Meghirdette innovációs versenyét az agrárkamara.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

A Henkel ismét megerősíti stratégiai irányvonalát a célzott növekedés elősegítésére.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Koronavírus trendek a közvetlen értékesítésben: egészség, digitalizáció, biztonság.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

Új digitális kezdeményezéssel segíti a vállalkozásokat a Telekom.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

Az erős digitális lábbal rendelkező vállalatok jobban ellenálltak a koronavírusnak.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-20

A koronavírus-járvány katasztrofában akad egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Hat startup mutatkozott be a NAK TechLab második alkalommal megrendezett befektetői eseményén.

#9
Store Insider
2020-05-14

Így kapják a dolgozók a cafetériát a járvány alatt: más-más módon reagálnak a cégek.

#10
Store Insider
2020-05-14

A Vajda-Papír járvány elleni védekezési protokollja nemzetközi példa lehet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.