hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 181
#1
Store Insider
2019-12-09

A K&H Csoport nyerte a CSR Hungary Díj „Felelős és fenntartható vállalatért” kategória díjat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A digitalizáció és az öntözésfejlesztés lehetnek a válaszok a klímaváltozásra itthon. 

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-05

A nemzetgazdaság első féléves külkereskedelmi többletének több, mint a felét az agrárium adta.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-05

Nyolc hazai családi tulajdonú cég kapott idén K&H családi vállalatok kiválósági díjat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Élelmiszer-gazdaságunkban 60 százalékkal nagyobb termelési potenciál van.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-15

A 100 millió euró értékű modernizáció 2020 elején kezdődhet meg.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-14

Differenciált teljesítmény egyre nehezebb piaci környezetben.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

Elmondása szerint, a szakember célja „nem az elmúlt négy év folytatása, hanem új öt év indítása” lesz.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

A 2021-2027 időszakban is kiemelt figyelmet kap az élelmiszeripar.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.