hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 298
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-08

Új név, új dizájn, bennfentes tartalom - az online oldalunkon is!

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-06

Gazsi Zoltán vall az Eisberg cégpolitikájáról.

#4
Store Insider
2019-02-26

Fiatal programozók közösségi célú applikációi mutatkoztak be a Future Makers Nagydíj döntőjében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

A hagyományos boltok azért még őrzik a bástyáikat.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A szekszárdi Vida családi pincészet új címkékkel rukkolt elő.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Tovább bővül a szépség- és testápolók piaca, mivel „jól kinézni” egyre fontosabb lesz. 

#8
Store Insider
2018-12-12

Magyarországon mutatja be elsőként a BENU megújult gyógyszertár-koncepcióját.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A mai igényekhez igazodó weboldal a cég teljes arculati átalakításának részeként valósult meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

De hogy jön itt a képbe a folyékonyfa és a csirketoll?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.