hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 58
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

Az építőiparban utazó Scheer Sándorral kötötte meg az üzletet az amerikai cég.

#2
Store Insider
2018-12-21

Szaloncukor a konyhakémia szemszögéből! Miből készül, hogyan készül és mibe érdemes csomagolni?(x)

#3
Store Insider
2018-12-18

Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya elárulja hogyan kerülhet omlós, ropogós pulyka a karácsonyi asztalra.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#5
Store Insider
2018-12-06

Egyedülálló egészségmegőrzési program indult a  a gyermekek egészségi állapotának fejlesztéséért.

#6
Store Insider
2018-10-26

Vitorlát bontott hazánkban az olasz Peroni Nastro Azzurro, a „kék szalag”

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A gyerekek rossz reggelizési szokásaira keresi a megoldást a szervezet.

#8
Store Insider
2018-08-27

A fogak, csontok épségéhez fontos kalcium is ebből az élelmiszercsoportból hasznosul a legjobban.

#9
Store Insider
2018-07-12

Nem esik jól a hőségben bekapcsolni a sütőt? Ilyenkor jön jól egy szuper recept: Túró torta sütés nélkül Mimen keksz alappal!

#10
Store Insider
2018-06-29

Ehetőt grillezni mindenki tud, de tökéleteset kevesen. Dosso Gabi szerint nem árt néhány trükköt ismerni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.