hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 343
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-14

Napok alatt 36 ezren írták alá, hogy hazánkban is legyenek csomagolás nélküli kozmetikumok.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-31

Klímavacsora, adománytaxi, jóga és stresszkezelés a Good Impact Fenntarthatósági Vásáron.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-28

Családi futóversennyel lepi meg a futás szerelmeseit a drogéria.

#4
Store Insider
2020-01-28

Klímavacsora - adománytaxi - jóga - hogyan küzd a non profit és a for profit szektor együtt a fenntarthatóságért?

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-27

Nem kizárható, hogy a termékben elvétve élesztőgomba található.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-16

Dentálhigiénikussal, és termékenységtudat-oktatóval is együtt dolgozik a dm. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

Az ismeretlenek hamis nyereményjátékkal próbálják kicsalni az emberekből a személyes adataikat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-18

A drogérialánc teljesítményét mennyiségi és minőségi mutatók alapján értékelték.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.