hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 325
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-29

A dm elővigyázatosságból babylove termékeket hív vissza a polcokról.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A vállalat telefonos és elektronikus kategóriában is első helyen végzett a ClientFirst Consulting felmérésén.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-01

Idén a múlt évhez képest 13 százalékos növekedést várnak a szakértők a hazai digitális reklámpiacon.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

A magasabb elvárásokhoz igazodó vállalatok jelentős árbevétel-növekedéshez juthatnak.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-20

A dm idén a fogkefék titkos életét állította pályázata középpontjába.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A drogérialánc egyedülálló programmal segíti a rászoruló családokat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egyszer használatos verziójukat például már száműzte is a boltjaiból.

#10
Store Insider
2019-01-02

Adott egy izgalmas új termék, de még nem jött el a várva várt áttörés? Hiányzik a kezdő lökés, amelynek segítségével az innovatív termékről beszél mindenki? A dm termékpályázata segít!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.