hirdetés
2020. július. 05., vasárnap - Emese, Sarolta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 120
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A kijárási korlátozás csúcsán egyötödével nőtt a sör értékbeli forgalma.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Elsősorban a kivitel állt a tavalyi növekedés mögött.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

Különböző élelmiszerek omega-3 és omega-6 zsírsav-tartalmát vizsgálták meg a Nébih szakemberei.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-24

A Nébih élelmiszerbiztonsági szempontból nem talált kivetni valót a készítményekben.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-15

Díjmentesen juthatnak hozzá a magyar cégek a Peak vállalati költségkártyájához.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-20

A termékük ingyenes becsomagolásával nyújt támogatást törékeny sörfőzdéknek egy amerikai vállalat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-02

Listáztuk 2020 legfontosabb trendjeit.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-13

A cég 13 százalékkal csökkenti az alumínium dobozok és 4 százalékkal a PET palackok súlyát.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-10

Egyebek mellett a cég fenntarthatósági tevékenységét mutatja be az installáció.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-12

Sörfőzés kompromisszumok nélkül, tradicionálisan – Bernard sörök.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.