hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 546
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

A negyedik hónapban a fogyasztói árak átlagosan 3,9 százalékkal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Világszinten a gabonaféléket kivéve az összes alapvető élelmiszer-alapanyag ára emelkedett.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Az élelmiszerforgalom bővülésének mértéke mindazonáltal 2017 áprilisa óta a legalacsonyabb volt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Az első két hónap átlagában 8,0 százalékkal nőtt az agrártermékek termelői ára.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban - az élelmiszerárak is nagyot emelkedtek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A tejtermékek drágulása mellett a gabonafélék, növényi olajok és cukor olcsóbbak lettek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Ha az időjárási körülmények nem változnak, meredek drágulásnak indulhatnak a zöldségek és a gyümölcsök is.

#8
Store Insider
2019-03-22

Elkerülhetetlen a palackozott víz drágulása Romániában.

#9
Store Insider
2019-03-07

Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.