hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 264
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Közös sört ad ki a Dreher és a Mad Scientist.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

A második negyedévben jelentősen visszaesett a „folyékony kenyér” forgalma.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

Az üzem felavatásán Rákossy Balázs, a Pénzügyminisztérium államtitkára a söripar helyzetét ismertette.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Kőbányán most először tűnnek fel a jellegzetes figurák.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

A világon először itthon mutatkozik be a Kozel termékcsalád új csomagolása

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-08

300.000 ingyen pohár sörrel és tanácsadással kész segíteni az újranyitó vendéglátóhelyeket a Dreher.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-16

A cég megmutatja, miként lehet a bezártságot is izgalmasabbá lehet tenni egy kis humorral, lazasággal.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-07

A termék hatodik variánsként érkezik a márka családjába.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-10

Fekete Gergely igazolt a Dreherhez. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.