hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 238
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-06

Az új íz érkezésével friss külsővel jelenik meg a márka teljes termékcsaládja.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-18

Hetvenhatezer hektoliterrel több sört adtak el tavaly a vezető sörgyárak a hazai piacon.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Több mint egy évtized után változik a Dreher Classic receptje, megjelenése és neve.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-06

A Kozel idén januártól megújul és Kozel Premium lager névvel válik  elérhetővé a magyar piacon.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Tenderen választott ki négy ügynökséget a sörgyár. Ebből kettő új partner.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

A sörgyártó a Waberer’s csoporttól igazolta a szakembert.

#7
Store Insider
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Kerekes Péter a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának új ügyvezetője.

#9
Store Insider
2018-11-06

Egyre nagyobb az igény a prémium és szuperprémium sörök iránt: 23 százalékkal nőtt a hazai forgalma.

#10
Store Insider
2018-10-26

Vitorlát bontott hazánkban az olasz Peroni Nastro Azzurro, a „kék szalag”

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.