hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 464
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A cég új edukációs programjának és facebookos kihívásának fókuszában pozitív cselekvési minták állnak.

#2
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-10-11

A versenyre nevezők közül 114 pályázat került be a döntőbe. Food kategóriában 46, Drogéria kategóriákban 16 díjat adott át a kiadó a legjobbaknak.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-09

Három kategóriában bizonyultak győztesnek az ALDI termékei a Mentes-M versenyen.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-08

Minden érzékszerv egy újabb értékesítési csatorna.

#5
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-10-04

Gratulálunk győzteseinknek! Immáron második alkalommal rendezte meg Mentes-M versenyét a PPH Média és a Store Insider.

#6
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-07-01

Folytatódik a népszerű, mentes termékeket megmérettető Mentes-M verseny: a nevezéseket szeptember 6-ig várjuk!

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-24

Vezérigazgatói kerekasztal az FMCG TOP konferencián.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

Baba bisztró és pihenő sarok is helyet kapott az áruházban.

#9
Store Insider
2019-06-06

HENT-OGYÉI: a magyarok 40%-a szerint kockázatos az internetes gyógyszervásárlás.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-05

13 milliárd forint fölött az izzadásgátlók éves forgalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.