hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 492
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-06

Az élelmiszerboltokban 15%-kal többet, a ruházati boltban fele annyit vásároltunk.

#3
Store Insider >> interjú
2020-04-24

Interjú Flórián Lászlóval és Németh Kornéllal, a Rossmann ügyvezető igazgatóival.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

A L’Oréal Csoport szolidaritási kezdeményezésének része a felajánlás.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-08

A cég adományokkal támogatja az új koronavírusnak leginkább kitett dolgozók munkáját.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-07

A 13. héten csupán 4%-kal bővült a hiper-, szupermarketek és drogériák forgalma.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-27

Március 9-14.között 57 milliárdot hagytunk ott a hiper-, szupermarketekben és drogériákban.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-27

A drogériák nyitva tartásást nem korlátozzák.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

Milyen változások jönnek a kijárási korlátozás hatására? Lesz-e újabb vásárlói roham? Újabb vásárlási szabályok és nyitvatartás - összefoglalónk.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-23

Vészhelyzet esetén immár bejelentés nélkül is folytathatnak üzleten kívüli kereskedelmi tevékenységet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.