hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 375
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A sokszínűség és az egyenlő esélyek mellett kampányol a vállalat. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

A logisztikai cég bevezeti a kézbesítés fényképpel történő igazolását.

#3
Store Insider
2020-05-08

Az aktualitás, az előremutató digitális megoldások nyújthatnak hatékony segítséget a vírusjárvány idején is.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-08

Cofidis Hitel Monitor kutatás: a digitális átállásra nemrég még teljesen másképp néztünk, a  koronavírus óta ez már nem nyitottság kérdése.

#5
Store Insider
2020-03-30

A társasági döntések megfelelő előkészítéssel online formában is történhetnek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-24

A globális egészségügyi vészhelyzet miatt ideiglenesen ingyenes az e-aláírás a felületen.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-23

Hogyan lehet egy vállalkozás az állam számára létfontosságú? 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-06

Az ÖRT égisze alatt 31 hazai ügynökség és vállalat tett írásbeli vállalást a sokszínűbb reklámokért.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-22

A nem vezetői munkakörökben foglalkoztatott munkavállalók esetében. 

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-09

Ellophatatlan betegadatok, hamisíthatatlan áruk, biztonságos fizetés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.