hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 64
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-21

Akár 25%-al is növekedhet a hazai online piac. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Digitális felkészültségben ugyanakkor széles szakadék tátong az egyes szektorok között.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-20

A koronavírus-járvány katasztrofában akad egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-05

A biológiai alapú sörfőzési technológiák fejlesztését szeretné megoldani a Pécsi Sörfőzde Zrt.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-24

A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-12

Sok cég kivár, mielőtt belevágna egy teljesen automatizált logisztikai beruházásba, ami érthető.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-21

Az idén lépheti át először az amerikai karácsonyi forgalom az ezermilliárd dollárt.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

A rendezvény témája a szektorra jellemző trendek és jövőbeli megoldások kérdésköre volt.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-27

Egyre nagyobb digitális nyomás nehezedik a vállalkozásokra: ismerni a buktatókat már félsiker.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-10

A tendencia egyre nagyobb kihívások elé állítja a hazai e-kereskedelmi vállalkozásokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.