hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3801
#1
Store Insider
2020-07-09

A veszélyhelyzet után is maradnak az élelmiszerbeszállítók számára kedvező szabályok.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

A humántőke fejlesztése soha nem volt olyan időszerű, mint most.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

"Felelős vállalatként termékeink 95%-a már a jövő csomagolásában, az aludobozban kerül forgalomba."

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

Az Aldi idén is támogatja a Bátor Tábort, amelyet most digitálisan rendeznek meg.  

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-05

Cukorral és étolajjal kereskedő szervezett bűnözői csoportot számoltak fel a napokban.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-03

Alapanyagraktárat hozott létre 564 millió forintból, a Magyar Gomba Kertész Kft.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-03

Az EU egymilliárd eurót fektet be a tiszta technológiákkal kapcsolatos kezdeményezésekbe.
 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

A cégek vírusjárványra adott megoldásait várja a K&H családi vállalatok kiválósági díj.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.