hirdetés
2020. február. 23., vasárnap - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-31

A magyarok negyedannyi halat esznek, mint az EU átlag.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-08

Tízből hét cég már rendelkezik saját weboldallal.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-02

A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-12

Az Ext­­­re­me Digital és az eMAG küszöbönálló fúziója átrajzolhatja a hazai e-kereskedők erőviszonyait, és a globális trendek beszivárgása is formálja a szektort.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-10

A tendencia egyre nagyobb kihívások elé állítja a hazai e-kereskedelmi vállalkozásokat.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-04

eNet: több mint ezermilliárd forintot költöttek a magyarok tavaly online.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-23

A vásárlás intenzitásának növekedése jelenti a bővülés alapját.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Egy nap alatt 78 milliárd forintot költöttek el a magyar vásárlók.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Egy alma például többek között E-260-at, E-160-at, E-163-at, E-363-at, E-300-at és E-334-et is tartalmaz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.