hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-29
Costa Coffee esettanulmány: a járvány okán a fogyasztói szokások is átalakultak: a kávézók helyett az otthoni kávéfogyasztás került előtérbe.
#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

Közel 46 millió forint értékben adományozott terméket a Procter&Gamble.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Az áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. Most 42 millió forintnyi termékadományt adtak.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-18

10 millió forint értékű FFP2 maszkkal segíti a szociális otthonokat a Danone egyik magyarországi alvállalata.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Az Unilever a fővárosi a Szent László Kórházat is támogatja egy kamionnyi Domestos fertőtlenítővel.

#7
Store Insider
2020-05-07

Magas a kockázata annak, hogy halálos betegséget okozó baktérium szaporodik el a vízrendszerekben.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A vásárlók és a dolgozók is számíthatnak a Coop üzletláncra.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-04

Százezer darab tojást ajánlott fel többek között kórházaknak, idősotthonoknak a Farm Tojás Kft.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-30

Az Unilever 15 milliárdos beruházással bővíti a Domestos magyarországi gyártóbázisát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.