hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5238
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-13

A plázák új világát hozhatja el egy mostani döntés.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-13

250 új, kereskedelmi, logisztikai és informatikai munkahelyet létesít az ALDI Magyarországon.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-13

Az országos akció során csaknem 3000 ellenőrzésen több mint 15 millió forint bírságot szabtak ki a szakemberek. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

Megünnepelte új koreai arcápolási termékeinek polcokra kerülését a dm.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

A Gallicoop ételjavaslatai nyári kiruccanások mellé.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

Ha eszünk belőle, sokkal nagyobb valószínűséggel válunk makkegészségessé, mintha hozzá se nyúlnánk.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

Az idei újdonságok közül kiemelkedik az antibakteriális toll és filctoll.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-10

Egy év alatt radikálisan megváltoztak a vállalatok elvárásai a céges flották terén.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-10

De már nem sokáig.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

A Henkel erőteljes általános üzleti teljesítményt nyújtott a COVID-19 világjárvány jelentős hatása ellenére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.