hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 854
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

Az élelmezésbiztonság és a klímaváltozás problémaköre is napirendre került a konferencián.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Látványkonyhával, gyermeksarokkal és fotókiállítással várja az érdeklődőket a „Kapj rá!” kampány Agárdon.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#5
Store Insider
2019-04-23

Kivéve, ha az élelmiszerről van szó: íme 6 dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#7
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

Az ifjúsági bajnokság célja az egészséges életmód népszerűsítése.

#9
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Az üzletlánc 50 tonnával csökkenti sajátmárkás termékeiben az édesítőanyag mennyiségét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.