hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 902
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-06

Jótékony célból fogott össze sok méhész és az Agrármarketing Centrum.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-06

A SPAR rendezvényén speciális tápanyag-igényű gyerekeknek kellett elemózsiát készíteni.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-02

Élelmiszerekkel kapcsolatba kerülő anyagokból az életünk során közel fél kg mennyiséget fogyasztunk el.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Nem arról van szó, hogy a jelenleg kapható tejtermékek ne lennének egészségesek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-12

Nélkülözhetetlen szerepe van például a csontok egészségének megőrzésében is.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

Elindult a „Nutrition for Zero Hunger” kezdeményezés.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-29

Megemelik és vélhetően az édesítőszeres termékekre is kiterjeszti a kormányzat az adónemet.

#8
Store Insider
2019-10-25

A tészta világnapját 1998-óta ünnepeljük, amelyből a becslések szerint közel 350 fajta létezik.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Az élelmezési világnapra a FAO gyümölcs és zöldség figurákkal készült az egészséges táplálkozás jegyében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.