hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2694
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-18

A Coca-Cola HBC több országban is elindítja a Costa Coffee forgalmazását 2020-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

Elemezte a piaci helyzetet a Tej Terméktanács. A szervezet szerint indokolt lenne a nyerstej- és a feldolgozói átadói árak emelése.

#3
Store Insider
2019-07-16

Az E.ON idén összesen 11 hazai céget díjazott.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

A fiatal cégek magyar befektetőkkel ismertették meg a tevékenységüket.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-12

Magyarországon a PEPCO kereskedelmilánc 145 üzlettel van jelen.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Az országok garmadáján átívelő ellenőrző-hadjáratokban a magyar hatóságok is tevékenyen részt vettek.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-08

A mezőgazdaság bővülése alacsonyan tartja az élelmiszerárakat a következő évtizedben.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-07-08

Az együttműködés és a szövetkezés a mezőgazdaságban is elengedhetetlen.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-04

A Coca-Cola HBC és a Lavazza lezárja eddigi együttműködését Magyarországon.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-04

Számos területre kiterjed a partnerség a vállalat és az egyetem között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.