hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2599
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Az élelmiszeripari gépeket előállító cég a helyi gyártócsarnokába verbuvál munkaerőt a központon keresztül.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

Mézüzemet és sertésfarmot adtak át a Vajdaságban a magyar kormány gazdaságfejlesztési programjának részeként.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A vállalat 800 munkahelyet teremt a magyarországi beruházással.

#6
Store Insider
2019-03-11

Újabb mérföldkőhöz érkezett a nemzetközi adidas futóközösség hazai csapata.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az étrend és az egészség közti kapcsolat volt a központi témája a debreceni rendezvénynek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Az áruházlánc felkészült a Nemzetközi Nőnapra.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

A Lidl célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlag 20 százalékkal csökkense.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A Közbeszerzési Hatóság és a Nébih egymás munkáját fogja kölcsönösen támogatni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.