hirdetés
2020. május. 26., kedd - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2938
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

Az ilyen készítmények akár életveszélyesek is lehetnek.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-25

Házon belülről érkezett az SAP fejlesztőközpontjának új operatív vezetője.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A NAK felhívja az áruházláncok figyelmét, hogy törvényesen és tisztességesen járjanak el a beszerzéseik során.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A Zalai Szafari Klub Vadásztársaság két tonna vadhúst adományozott nélkülöző zalaegerszegi családoknak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Hat startup mutatkozott be a NAK TechLab második alkalommal megrendezett befektetői eseményén.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A tisztességes kereskedelemre vonatkozó ajánlást tett közzé a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

A járványhelyzetben is minél több hazai termelővel bővítené beszállítói körét az Auchan.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

A rovar alapú élelmiszerek gyártásának fejlesztését célozza egy új európai projekt.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A GVH is részt vesz a COVID-19 járvánnyal összefüggésben népszerűsített termékek nemzetközi ellenőrzésében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.