hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2644
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

Rontott előrejelzésén az OECD.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A TV spot „Szeretünk élni!” szlogennel hirdeti a márkát.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Az üzemben zabpehelylisztet, zabpelyhet és prémium zabpelyhet állítanak majd elő.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

A KKM Japán látogatásán a magyar élelmiszerexport is szóba került.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

A jövőben a bank konzultációkkal, előrejelzésekkel és elemzésekkel fogja támogatni a bortermelők munkáját.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Nemes ügy érdekében indít közös akciót a Tesco, a Mars és az Élelmiszerbank.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-16

Hivatalos nevén tranzakcióshálózat-elemző (TNA) eszköz.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-05-13

Munkatársai pénzügyi tudatosságát fejleszti a Tesco.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.