hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 82
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Egy 2020-as európai kutatás szerint a papír-karton megoldások a legnépszerűbbek.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A cég megszüntette kínálatában az eldobható műanyag termékek értékesítését.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A borok üvegcsomagolása az anyag összes jó tulajdonsága ellenére az újrahasznosítás problémájával küzd.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-04

Pár egyszerű módszerrel azonban már most fenntarthatóbbá tehetjük az otthonunkat.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Közel hetvenféle grilltermékkel és környezetkímélő grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl Magyarország.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-25

50 milliárd forint keretösszegű pályázatra nevezhetnek vállalkozások.

#8
Store Insider
2020-05-20

Semjén Zsolt visszavonta az egyszer használatos műanyagok betiltását szorgalmazó törvényjavaslatot. 

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

A környezetvédelmi szervezetek által üdvözölt döntés több iparágat is sürgős lépéskényszerbe hoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-15

Május végére végleg kivonja portfóliójából az egyszer használatos műanyagokat az Auchan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.