hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 590
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-13

A negyedik hónapban az ipari termelés 6,3 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Számos tényező rózsás közeljövőt vetít előre a szegmens számára.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Az élelmiszerforgalom bővülésének mértéke mindazonáltal 2017 áprilisa óta a legalacsonyabb volt.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#6
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-08

Nem is kevéssel.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

Az internetes és csomagküldő szolgálatoknál féléve a legszerényebb mértékben nőtt a kereslet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.