hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 583
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

Az internetes és csomagküldő szolgálatoknál féléve a legszerényebb mértékben nőtt a kereslet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

A csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 30,8 százalékkal emelkedett.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A nyers és a kiigazított adat szerint is ennyi volt a bővülés mértéke.

#6
Store Insider
2019-01-24

Hosszú idő után most először 5 százalék alatti lett a kiskereskedelmi forgalom növekedése.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

A testápoló krémek közül az arckrémek piaca növekedett a legnagyobb mértékben.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A tavalyi évet több mint hatmilliárd forint árbevétellel zárta a társaság.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.