hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1507
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-13

250 új, kereskedelmi, logisztikai és informatikai munkahelyet létesít az ALDI Magyarországon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

A hazai kiskereskedelemben rendkívül kelendő volt a termék.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

A vírus megjelenését követően a kategória értékesítése a vendéglátóiparban gyakorlatilag lenullázódott.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Az átlag harmadát-negyedét érik csak el a hozamok.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-17

Országszerte 651 üzletben tartott „zászlóellenőrzést” a Nébih.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-15

Nem befolyásolta a Covid-19 a női szőrtelenítő termékek és borotvák forgalmát.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

Vonzóbbá válhat a startup jellegű vállalkozások pénzügyi támogatása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.