hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1374
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

Az élelmiszer-termelés gazdálkodó szervezeteinek 2017-es pénzügyi helyzetéről tett közzé elemzést az AKI.

#4
Store Insider
2019-02-22

Összeomlott az árfolyam: ami rossz összejöhet, az össze is jött az amerikai élelmiszeripari óriáscégnek, a Kraft Heinz Inc.-nek.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-20

A részvétel piacra lépési lehetőség a teljes közel-keleti és ázsiai térségbe is.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

Hosszú peres eljárásnak mehetett így elébe a vállalat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

Mennyiségben és értékben is csúcsot döntött a kivitel.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Átlagosan 15 százalékkal lesznek magasabbak a fizetések.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Az átmenő készletek az előző évekhez hasonlóan nagyon alacsonyak.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Az ALDI is csatlakozik a munka és a család egyensúlyát elősegítő kezdeményezéshez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.