hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 43
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

Az élelmiszer-termelés gazdálkodó szervezeteinek 2017-es pénzügyi helyzetéről tett közzé elemzést az AKI.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az ágazatban gazdálkodó szervezetek 2016-os pénzügyi helyzetéről adott közre összefoglalót az AKI.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

Közel százmilliárdos adózott eredménnyel zárták az esztendőt.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

Az állam 948 millió forinttal támogatja a projektet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Az Európai Bizottság mélyreható vizsgálatának eredményei hasznos információkkal szolgálnak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

A jelentésben fontos helyet kap a 2016 novemberében megkötött bérmegállapodás.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-12-18

Ennek köszönhetően akár stabilabbá is válhat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-02-25

Magyarországon banki megtakarítással a lakosság csupán 11 százaléka rendelkezik, míg a GfK felmérése szerint hitele minden negyedik magyarnak van. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.