hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 168
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-29

Számolgathatnak a kisboltok, hiszen 2021-től kötelező lesz a bankkártyát elfogadni. De miért is nem kártyáznak szívesen most?

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-27

Az elektronikus fizetést preferáló vevőket akkor is ki kell majd szolgálni, ha semennyi készpénz sincs náluk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

Jövő évtől a közúti áruforgalmat ellenőrző rendszerben nem kell jelenteni a nem kockázatos termékeket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

Nemsokára az összes online kasszát használó boltos számára kötelező lesz az elektronikus fizetések elfogadása.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A netezők csupán 14 százaléka fizet az okostelefonjával.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-03

2021-től kötelező lesz a bankkártyás fizetési lehetőség ott, ahol online kassza van.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Bár most úgy tűnhet, hogy visszatértünk a régi kerékvágásba, nem szabad megfeledkeznünk a vírus jelenlétéről.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

Készpénzmentes fizetés az online pénztárgépeknél: máris megszületett az első hazai megoldás. (X)

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-08

Cofidis Hitel Monitor kutatás: a digitális átállásra nemrég még teljesen másképp néztünk, a  koronavírus óta ez már nem nyitottság kérdése.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-19

Az áruházlánc a járvány alatt a lakosság folyamatos és kiegyensúlyozott ellátását helyezi előtérbe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.