hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1071
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

A KSH – Háztartási költségvetési és életkörülmény adatfelvétel elemzése.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

 Az ár hatásánál, van egy sokkal fontosabb szempont: a hűség.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-10

Az ifjúsági bajnokság célja az egészséges életmód népszerűsítése.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

Most kiderülhet, mennyire várják felkészülten a jövőt a hazai élelmiszeripari vállalkozások.

#6
Store Insider
2019-04-08

Persze kávé, de milyen? A kávéhamisítás felderítése kiemelt minőségbiztosítási cél az élelmiszeriparban.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

20 vállalkozás nyert bemutatkozási lehetőséget.

#8
Store Insider >> rovataink >> innováció
2019-04-02

Kína és az Egyesült Államok után Magyarországot is meghódíthatja a QR-kódos fizetés.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-27

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-növekedésre, számít.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

Az esés meglehetősen meredek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.