hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1321
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-14

A nemzetközi ítészek Gyulahús számára immáron hatodik alkalommal ítélték meg az aranycsillagos minősítést.

#2
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-07-09

Idén is az Ipsost választották meg győztesnek a Research Industry Trends nevű innovációs rangsorban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Az Agrárminisztérium új eszközzel segíti a mezőgazdasági termelők piaci pozíciójának erősítését.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

A cégek vírusjárványra adott megoldásait várja a K&H családi vállalatok kiválósági díj.

#5
Store Insider
2020-06-22

A HELL ENERGY Magyarország Kft. elnyerte az Energiatudatos Vállalat 2020 díjat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

A Superbrands címek egyfajta pozitív visszajelzések a vásárlók és partnerek megelégedettségéről.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

A változtatás többek között az élelmiszerlánc-felügyeleti hatóság jogkörét is bővíti.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-11

Elérkezett a pillanat: most kiderül, hogy kik lettek Az Év Boltja verseny legjobbjai 2020-ban! Online díjátadó gálánkat itt, a cikkbe ágyazott videóban láthatják!

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-09

Megvannak a Borászok Borásza díj döntősei.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Videokonferencián tekintették át az új uniós költségvetés és a Green Deal agráriummal összefüggő kérdéseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.