hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 380
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Augusztus 7-8-án bárányhúst népszerűsítő Bárány napokat tartanak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A vállalat a járványhelyzet ellenére is növelni tudta a forgalmát.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

Az agrár-élelmiszeripar szereplőit kérdezik a Covid-19-járvány hatásairól.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Változnak a közeljövőben az európai uniós élelmiszer-higiéniai szabályozások.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Egy jelentés szerint a vírushelyzet a bűn termékeny melegágya az élelmiszerpiacon is.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-27

Ebből a helyzetből nyertesen jöhet ki Magyarország.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

A termékek frissességét a lehető legrövidebb ellátási lánccal biztosítja az áruházlánc.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-17

Egy brit cég rendkívül fenntartható megoldást kínál a mindennapi betevő protein megtermelésére.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A pandémia okozta bizonytalanságok globális szinten beárnyékolják a középtávú mezőgazdasági kilátásokat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

A luxuscikkek piacán ugyanakkor hiányoznak a pénzes vevők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.