hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 282
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-30

Tovább csökkentette műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország:ezúttal zöldség-gyümölcs kínálatában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

A cég 12 hónap alatt 20 százalékos piaci részesedést kíván elérni a hazai kávépiac prémium szegmensében.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

A természetes koffeinnek hosszabban tartó hatása van, mint mesterséges változatának.

#4
Store Insider
2020-06-19

A brit kormány zavaros kommunikációját cukkolja egy energiaital

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

Exkluzív felvételek a HELL reklámfilm-forgatás kulisszái mögül.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A vészhelyzet alatt felértékelődött az élelmiszerek tartóssága, csomagolt jellege.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A világszár újabb két évre lesz a márka reklámarca.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-27

Plusz C- és D-vitamin a Hell Classicban.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-11

Főleg a helyi fiatalok veszik a magyar energiaitalt.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-29

Megemelik és vélhetően az édesítőszeres termékekre is kiterjeszti a kormányzat az adónemet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.