hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 265
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Az elkövetők kávé, cukor, csokoládé és energiaital kereskedelmével foglalkoztak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A cég töltőüzeme és italdobozgyára lett a Legeredményesebb gyártástámogató kategória győztese.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Az üzletlánc 50 tonnával csökkenti sajátmárkás termékeiben az édesítőanyag mennyiségét.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Egy kampány és tanulságai - sztori és meglepő számok.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

Állítólag a cég ikonikus italának jól ismert ízvilágát kínálja a termék.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Étrendi felvilágosítás a kóros elhízás elkerüléséhez.

#10
Store Insider
2019-02-18

A befektetői csoportra vonatkozó hírrel, hogy nevezetesen társaságunkat fel akarják vásárolni, a következő tényeket szögezzük le - kommentálja az eseményeket a HELL.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.