hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Üzleteinek felújítása és működtetése során kiemelt figyelmet fordít az energiatakarékosságra az áruházlánc.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A munkavállalóknak Sopronban kínál álláslehetőséget a vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Megnézzük, hogy a megvásárolni kívánt márka, hogy viszonyul a fenntarthatósághoz.  

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az utóbbi években a környezettudatos gondolkodásmód meghatározóvá vált az üzletlánc működésében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

„Környezet-Zöld kiválóság” kategóriában a vállalat nyerte el a CSR Hungary idei díját.

#7
Store Insider
2017-06-07

Köztük élelmiszereknek és kézműves termékeknek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

2021-2050 között szinte az ország egész területén 1 Celsius-fokos hőmérsékletemelkedés várható.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

A hipermarketben összesen több mint 20 ezer magas minőségű termék kapható.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-12-05

Csaknem 1,5 milliárd forintba került a beruházás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.