hirdetés
2020. augusztus. 09., vasárnap - Emőd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 223
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Az új, gyümölcsízű italok piros csomagolásban kerültek az üzletek polcaira.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Fény Utcai Piac felmérést készített a hazai étkezési szokásokról.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

3+1 dolog, amit nem tudtunk a növényi étrendről.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

Kiválasztották a Magyarország Cukormentes Tortája verseny döntőseit.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A robotikai gripperek segítik az automatizálást az élelmiszeriparban.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

A tésztagyár 2017-ben kezdte meg a gyártást, az itt dolgozó elítéltek azóta 17-féle tésztát készítenek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

Idén optimális időjárási viszonyok között tudott kifejlődni a gyümölcs.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-06

Több mint 200 ezer francia jelentkezett idénymunkásnak a mezőgazdasági tárca felhívására

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Nem a bor a legkeresettebb ünnepi ital hazánkban- legalábbis az Italkereső adatai alapján. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.