hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Új intézkedéseivel és vállalásaival az eddigieknél is határozottabban lép fel a klímaváltozás ellen a vállalat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

A járvány pofonütésszerűen hívta fel a figyelmet az ökoszisztéma pusztulásának következményeire.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-02

Helyettesíthetik-e a pálmaolajat a hazai olajosnövények?

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Élen jár a vállalati fenntarthatóságban a L'Oréal.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-01

Égő esőerdők és élelmiszerimport.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nem könnyű megállapítani, hogy környezetvédelmi szempontból ideális esetben kinek mit kellene ennie.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-13

A Nestlé vállalja, hogy 2050-ig nullára csökkenti üvegházhatású gázkibocsátását.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Ajánlásokat fogalmazott meg a Magyar Édességgyártók Szövetsége. 

#9
Store Insider
2019-06-11

Az élelem jövője szimpóziumon az ENSZ FAO főigazgatója az élelmiszerláncok átalakítása mellett állt ki.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.