hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

Súlyos gazdasági károkat okoznak az Európába beáramló és a világban megtalálható hamis borok.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

Az Európai Bizottság jóváhagyta a Csopaki borok oltalom alatt álló eredetmegjelölését.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-17

Országszerte 651 üzletben tartott „zászlóellenőrzést” a Nébih.

#4
Store Insider >> pályázat
2020-01-22

200,9 millió euró áll rendelkezésre az uniós agrár-élelmiszeripari termékek népszerűsítésének támogatására.

#5
Store Insider
2019-04-23

Kivéve, ha az élelmiszerről van szó: íme 6 dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

A jogszabályok többek között a borok eredetmegjelölését, földrajzi jelzését és címkézését érintik.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

A borimport tavaly 63 százalékkal csökkent, az export óriásit nőtt.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Az EU első alkalommal hagyott jóvá bor esetében határokon átnyúló oltalom alatt álló eredetmegjelölést.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Országos eredetvédelmi fórumsorozatot indított a Földművelésügyi Minisztérium.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.