hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 94
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Ez óriási pszichés terhet jelent a termelőknek.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

Kína élelmiszeripari készletezésre szólította fel az élelmiszeripari vállalatokat a járvány második hulláma okán.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

Az elmúlt öt hónapban először emelkedett.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-07

Az Unilever, a Tesco és a Nestlé vezet a világban a húspótló termékek forgalmazásában.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-04

Egyebek mellett az időjárás alakulása és a munkaerőhiány emelte meg jelentősen az árakat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-21

A Közös Agrárpolitika 2020 utáni reformjával kapcsolatban fogalmaztak meg kéréseket a tanácskozáson.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

Hiába mutatott mostanában javuló tendenciát az időjárás.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

Egyes helyeken túl sok eső esett mostanában.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-06

Felfelé kúsznak az élelmiszerárak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

A kár megelőzése érdekében a gombaölő szeres permetezés javasolt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.