hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 50
#1
Store Insider
2018-11-06

Az élelmezési célú klónozás ma még csak tudományos műhelyekben létező valóság, de azért...

#2
Store Insider >> karrier
2018-10-11

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet főigazgatója dr. Szentiványi Mátyás lett.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

A testület egy iparialma-szállítói szerződés megvizsgálására biztatja a kamarát.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Segít a vitás kérdések rendezésében a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara etikai bizottsága.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Nélkülözhetetlen a mesterséges intelligencia fejlesztése - az EB új irányelveket fogalmazott meg.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

2017. november 23-25. között rendezték meg a kamara megyei alakuló küldöttgyűléseit.

#8
Store Insider
2017-08-08

Az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége állásfoglalása a „kettős mércéről”.

#9
Store Insider
2017-07-05

Megkezdte működését az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-12-08

Ismertette véglegesített cselekvési tervét a jubiláló Hegyközségek Nemzeti Tanácsa.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.